Bağdat'ta ölü sayısı 63'e yükseldi

Bağdat'ta ölü sayısı 63'e yükseldi
Irak'ın başkenti Bağdat'ın bir Şii mahallesinde düzenlenen bombalı saldırıda ölenlerin sayısının 63'e yükseldiği bildirildi.

Irak polisi, Hürriyet mahallesinde kalabalık bir çarşıda dün bomba yüklü araçla düzenlenen saldırıda ölenler arasında 4 çocuk ve 5 kadının bulunduğunu belirtti. 

ABD ordu sözcülüğünden yapılan açıklamada da saldırıdan Şii milisler sorumlu tutuldu. 

Açıklamada, saldırının, Sünnilere karşı Şiileri ayaklandırmak için yapıldığının sanıldığı belirtildi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.