Hırsız Jandarma'ya ateş açtı

Hırsız Jandarma'ya ateş açtı
Bursa'nın Mudanya ilçesinde bir baz istasyonundan hırsızlık yaparken yakalandığı jandarma devriyesine ateş açan zanlı, yaralı olarak getirildiği hastanede hayatını kaybetti.

 

Şahsın kesin ölüm sebebi, otopsinin ardından belli olacak.Mudanya ilçesi Zeytinbağı beldesinde bir GSM şirketine ait baz istasyonundan hırsızlık yapıldığı ihbarı üzerine, jandarma ekipleri geniş çaplı operasyon başlattı. Gece 01.00 sıralarında jandarmayı görüp baz istasyonunun direğinden inen zanlı Hasan Y. (36), kaçarken devriye ekiplerine ateş açtı.

Ekipler tarafından etkisiz hale getirilen zanlı, ambulansla Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı ancak tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.Olay yerinde zanlının yanında başka kişilerin de bulunduğu öğrenilirken, sabıkalı şahsın kesin ölüm sebebi otopsinin ardından netlik kazanacak.

Hasan Y.'nin üzerinde ruhsatsız silah, pense, tornavida ve suçta kullanılan malzemeler de ele geçirildi.Jandarma olay yerine Hasan Y. ile birlikte gelen diğer kişilerin yakalanması için çalışma başlatırken, savcılığın olayla ilgili soruşturması sürüyor.

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.