Yaşlı çift sobadan zehirlendi

Yaşlı çift sobadan zehirlendi
Sinop'ta sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı çiftten biri hayatını kaybetti.

 

Olay, merkeze bağlı Mertoğlu köyü Yaka Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Mustafa Tekin (80) ve eşi Cevriye Tekin (78) gece sobayı yakarak uyudu. Öğle saatlerinde Mustafa Tekin'in namaza gelmemesi üzerine cami imamı eve oğlunu gönderdi. Evdekilerin çağrılara cevap vermemesi üzerine eve giren imam, çiftin karbonmonoksit gazından zehirlendiğini görerek durumu 112'ye haber verdi. Ambulansla Atatürk Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Mustafa Tekin, tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Eşi Cevriye Tekin ise, Sinop Atatürk Devlet Hastanesi'nde yoğun bakıma alındı.










 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.