Bombalar KCK'nın mı?

Bombalar KCK'nın mı?
Terörle mücadele ekipleri, İstanbul'da iki ayrı bölgede mühimmat araması yaptı. Bayrampaşa'daki kazılarda 15 kg plastik patlayıcı ele geçirildi.

KCK soruşturması kapsamında İstanbul Bayrampaşa'da iki ayrı noktada kazı çalışması yapan İstanbul Polisi, siyah bir poşet içerisinde 15 kilo plastik patlayıcı buldu.

İstanbul Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şubesi'ne bağlı ekipler, KCK soruşturması kapsamında elde edilen bilgiler ışığında bugün iki ayrı bölgede kazı çalışması başlatmıştı.

Aramalar Bayrampaşa Otogarı'na yakın bir nokta ve Sarıyer Demirciköy mevkiinde gerçekleştiriliyordu.

Polisin, Bayrampaşa'daki yaptığı kazıda plastik patlıyıcı bulundu.

Çalışmaların terör örgütü üst yapısına yönelik operasyonlarda gözaltına alınan bir şüphelinin ifadeleri üzerine başlatıldığı öğrenildi.

2 AY ÖNCE DE BAŞAKŞEHİR'DE PATLAYICI BULUNMUŞTU

Terör örgütü KCK'ya yaptığı operasyonlarla göz açtırmayan polis bundan yaklaşık iki ay önce de KCK'lılardan elde edilen bilgiler ışığında İstanbul Başakşehir'de toprak altında bomba bulmuştu.

"METROPOLLERİ BOMBALARLA DOLDURDUĞUNUZU BİLİYORUZ"

Deşifre olan MİT-PKK'nın "Oslo Görüşmesi"nde, o görüşmelere katılan MİT Eski Müsteşar Yardımcısı Afet Güneş, terör örgütü üyelerine, "Metropolleri bombalarla doldurduğunuzu biliyoruz" demişti.

Hem Başakşehir'de hem de Bayrampaşa'da bulunan bombalar, "acaba o bombalar emekli MİT'çi Afet Güneş'in dediği bombalar mı" sorusunu akıllara getirdi...

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.