Şehit kemiklerine gençler sahip çıkacak
Yoğun yağmur ve kar yağışı, Çanakkale Savaşları’nda önemli yerlerden biri olan Kilitbahir mevkiinde yine kemiklerin çıkmasına neden oldu. 250 bin şehidin verildiği Çanakkale Savaşı’nda seyyar hastane olarak kullanılan bölgenin, 30 Ekim 2011 tarihinde şehitlik olarak tescil edilmiş olması, yağmur ve kardan ötürü ortaya çıkan kemiklerin şehitlere ait olabilme ihtimalini yükseltiyor.
Konuyla ilgili harekete geçen Milli Türk Talebe Birliği ve Genç Birlik üyeleri yarın Çanakkale’ye ziyaret gerçekleştirecek. Kilitbahir Mevkiini de ziyaret edecek olan 500 kişilik grup, şehit kemiklerini toplayarak ait oldukları yere tekrar gömecek.
Grup adına açıklama yapan Ömer Önder Haberdar: “MTTB ve Genç Birlik üyesi 500 kişilik bir grup olarak başta İstanbul olmak üzere 10 otobüsle Kilitbahir mevkine gidip merhumların ortaya çıkmış kemiklerine mezar kazıp gıyaben cenaze namazı kılacağız. Ve gençliğin, ecdada yakışır torunları olduğumuzu, tüm arkadaşlarımızın büyük bir aşkla merhumları yad ettiğimizi göstermiş olacağız.” dedi.
Şükrü Macun/YENİ AKİT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.