Başbakan, Artuklu Üniversitesi'nde çiçeklerle karşılandı

Başbakan, Artuklu Üniversitesi'nde çiçeklerle karşılandı
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Mardin Artuklu Üniversitesi'nde düzenlenen 'Büyüyen Türkiye, Güçlenen Kadınlar' programına gelişinde Artuklu Üniversitesi'nde çiçeklerle karşılandı.

Bir dizi açılış ve temaslarda bulunmak üzere Mardin'de bulunan Başbakan Erdoğan, Dünya Kadınlar Günü sebebiyle düzenlenen Artuklu Üniversitesi'nde düzenlenen 'Büyüyen Türkiye, Güçlenen Kadınlar' programı katıldı. Erdoğan, Artuklu Üniversitesi'ne gelişi sırasında çiçeklerle karşılandı. Programda Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu ve Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Şahin de hazır bulundu.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.