2 Adet el bombası bulundu

2 Adet el bombası bulundu
Şırnak'ın Silopi ilçesi Başak Mahallesi'nde, belediye ekiplerinin kanalizasyon yapım çalışmaları sırasında siyah poşete konulmuş 2 adet Rusya yapımı el bombası bulundu.

 

Silopi Belediyesi'ne bağlı kanalizasyon ekipleri Başak Mahallesi Çamlık Küme evlerinde kanalizasyon çalışmaları yürütürken siyah poşet içine gizlenmiş 2 adet Rusya yapımı el bombası buldu. İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne haber verilmesi ile beraber olay yerine gelen polis ekipleri çevrede geniş güvenlik önlemleri aldı.

Çok sayıda özel harekat timleri olay yerine sevk edilirken, bomba uzmanları patlayıcı maddeyi alarak imha etti. Olayla ilgili yetkililer herhangi bir açıklama yapmazken, patlayıcı maddelerin polis ekiplerine karşı 21 Mart Nevruz Bayramı'nda kullanılabileceği iddia edildi. Silopi Başak Mahallesi çamlık küme evlerde bulunan polis noktasına yönelik saldırı düzenleneceği ihtimalleri üzerinde de durulurken polis olay ile ilgili soruşturma başlattı.








 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.