Fenerbahçe'den engelli taraftar ve gazilere yeni uygulama

Fenerbahçe'den engelli taraftar ve gazilere yeni uygulama
STANBUL (A.A) - Fenerbahçe Kulübü, engelli taraftarlar ve gazilerin Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı'na girişlerinde yaşanan sorunların çözülmesi amacıyla yeni bir uygulama başlattı.

Kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, engelli taraftarların ve gazilerin maçtan iki gün önce stadyum Biletix gişesinden biletlerini alabilecekleri bildirildi.

Engelli taraftarlar ve gaziler için stadyum kapasitesinin yüzde 0,5'i olan 250 kişilik kontenjan bulunduğu belirtildi.

AA


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.