Kılıç, milli sporcuları kutladı

Kılıç, milli sporcuları kutladı
Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç, güreş, atletizm ve badmintonda başarılı sonuçlar alan milli sporcuları kutladı.

Kılıç, yayımladığı mesajda, Sırbistan'ın başkenti Belgrad'da yapılan Avrupa Güreş Şampiyonası'nda altın madalya kazanan milli güreşçi Riza Kayaalp, İstanbul'daki 14. Dünya Salon Atletizm Şampiyonası'nda 1500 metrede Türkiye'ye gümüş madalya kazandıran İlham Tanui Özbilen ve Dünya 3'üncüsü olan Asli Çakır Alptekin ile badmintonda Türkiye'ye tarihinin ilk olimpiyat vizesini alan Neslihan Yiğit'in büyük başarılara imza attığını kaydetti.

Bugün elde edilen başarılarla mutlu olduklarını belirten Kılıç, bu nedenle milli sporcuları kutladı.

Bu arada, Bakan Kılıç'ın Olimpiyat şampiyonu Rus güreşçiyi yenerek Avrupa şampiyonu olan milli güreşçi Rıza Kayaalp'i telefonla arayarak tebrik ettiği de bildirildi.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.