Gül, Kayaalp'i kutladı

Gül, Kayaalp'i kutladı
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Sırbistan'ın başkenti Belgrad'ta yapılan Avrupa Güreş Şampiyonası'nda altın madalya kazanan Rıza Kayaalp'i kutladı.

 

Cumhurbaşkanlığı basın merkezinden yapılan açıklamada, "Sayın Cumhurbaşkanımız, Sırbistan'ın başkenti Belgrad'ta yapılan Avrupa Güreş Şampiyonası'nda altın madalya kazanan Rıza Kayaalp'e bir tebrik telgrafı göndermiştir" denildi.

iha

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.