Kız kavgası hastanede bitti

Kız kavgası hastanede bitti
Kastamonu'nun Taşköprü ilçesinde bir grup lise öğrencisi arasında kız meselesi yüzünden çıkan kavgada 1 kişi ağır yaralandı.

 

Edinilen bilgiye göre, Camikebir Mahallesi Gümüşlüçeşme Sokak'ta, lise öğrencisi Uğur K. (18), kız arkadaşını eve bırakırken E.T. (16) adlı lise öğrencisiyle kız meselesi yüzünden tartışmaya başladı. Tartışmanın büyümesi üzerine Uğur K.'nin arkadaşları Onur Y. (18) ve Turgut G. (19) tartışmaya katıldı. 3 arkadaş E.T.'yi darp etti. Olay yerine gelen ambulansla Kastamonu Dr. Münif İslamoğlu Devlet Hastanesi'ne kaldırılan E.T.'nin sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.

Polis tarafından gözaltına alınan Uğur K., Onur Y. ve Turgut G. çıkarıldıkları mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.





 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.