Yüzbaşılar sivillerle birlikte yemek yemekten rahatsız
Kriz, Bakanlığın rütbelere göre yemek salonları ayrımını kaldırmasıyla başladı. Yüzbaşılar, "Sivillerle yemeyiz" diyerek 1 gün boykot etti. Siviller de misilleme yaptı.
SUBAYLAR SİVİLLERDEN RAHATSIZ
Genelkurmay'da Meşe Salonu sivillere açılınca yüzbaşılar, üstteğmenler ve teğmenler bir gün yemek boykotu yaptı. Sivil memurlar da aynı şekilde karşılık verdi. Genelkurmay soruları yanıtsız bırakırken, Milli Savunma Bakanı'nın açıklama yapacağı belirtildi.
Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel'in Türk Silahlı Kuvvetleri'ne ait sosyal tesislerde rütbe farkı ayrımcılığına son verilmesini emretmesi sorun yarattı. Genelkurmay Karargahı ile aynı içerisinde bulunan Milli Savunma Bakanlığı'nda "yemek boykotu" yaşandı.
SİVİLLERDEN KARŞILIK GELDİ
Sivil memurlarla aynı salonda yemek yemeye karşı çıkan bazı suabayların, yemekleri boykot ettiği, sivil memurların da aynı şekilde karşılık verdiği belirtildi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.