Yüzbaşılar sivillerle birlikte yemek yemekten rahatsız

Yüzbaşılar sivillerle birlikte yemek yemekten rahatsız
Yüzbaşılar sivillerle birlikte yemek yemekten rahatsız oldukları için birlikte yemek yememek için boykot yaptı.

Kriz, Bakanlığın rütbelere göre yemek salonları ayrımını kaldırmasıyla başladı. Yüzbaşılar, "Sivillerle yemeyiz" diyerek 1 gün boykot etti. Siviller de misilleme yaptı.

SUBAYLAR SİVİLLERDEN RAHATSIZ

Genelkurmay'da Meşe Salonu sivillere açılınca yüzbaşılar, üstteğmenler ve teğmenler bir gün yemek boykotu yaptı. Sivil memurlar da aynı şekilde karşılık verdi. Genelkurmay soruları yanıtsız bırakırken, Milli Savunma Bakanı'nın açıklama yapacağı belirtildi.

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel'in Türk Silahlı Kuvvetleri'ne ait sosyal tesislerde rütbe farkı ayrımcılığına son verilmesini emretmesi sorun yarattı. Genelkurmay Karargahı ile aynı içerisinde bulunan Milli Savunma Bakanlığı'nda "yemek boykotu" yaşandı.

SİVİLLERDEN KARŞILIK GELDİ

Sivil memurlarla aynı salonda yemek yemeye karşı çıkan bazı suabayların, yemekleri boykot ettiği, sivil memurların da aynı şekilde karşılık verdiği belirtildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.