İrandan Türkiye'ye uyarı geldi!

İrandan Türkiye'ye uyarı geldi!
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu'nun "İran'ın Beşar Esad'a desteğini azalttığı" şeklindeki açıklamalarına Tahran tepki gösterdi

İran'ın resmi haber ajansı İRNA'ya konuşan İran Dışişleri Bakan Yardımcısı Hüseyin Emir Abdullahiyan, Bakan Davutoğlu'nun bir gazeteye verdiği röportajda "İran ve Rusya geçen yıla nazaran Suriye Devlet Başkanı Beşar Esad'a verdikleri desteği azalttı" ifadesini değerlendirdi. 

Emir Abdullahiyan, "İran İslam Cumhuriyeti'nin, Suriye devleti ve milletine verdiği destek kapsamlı şekilde devam etmektedir. Suriye halkının, Esad'ın reformlarına destek verdiklerine ve dış müdahalelere karşı yaptıklarını desteklemeye devam edeceklerinden eminiz" diye konuştu.

Uluslararası ve bölgesel bazı ülkelerin Suriye'deki muhalifleri silahlandırılma konusunda uyaran Emir Abdullahiyan, "İran, Suriye'deki güvensizliği ve istikrarsızlığı destekleyen ülkeleri bu ülkedeki krizin şiddetlendirilmesinden sorumlu bulmaktadır" dedi


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.