Çapkın'ın 'görevden alındı' cevabı

Çapkın'ın 'görevden alındı' cevabı
İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın'ın görevden alındığı yönünde bir iddia ortaya atıldı. Çapkın, "Görevimin başındayım" açıklaması yaptı.

İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın, görevden alındığı yönündeki iddiaları yalanladı. İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nden ayrılırken, basın mensuplarının sorularına kısa bir yanıt veren Çapkın, "Görevimin başındayım" dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.