Şener ve Şık cezaevinden ayrıldı

Şener ve Şık cezaevinden ayrıldı
Odatv davası kapsamında tahliyesine karar verilen Ahmet Şık, Nedim Şener işlemlerinin tamamlanmasının ardından Silivri Ceza ve İnfaz Kurumları'ndan tahliye edildi.

İstanbul 16. Ağır Ceza Mahkemesi'nce Odatv davası kapsamında tahliyesine karar verilen Ahmet Şık, Nedim Şener, Sait Çakır ve Coşkun Musluk işlemlerinin tamamlanmasının ardından Silivri Ceza ve İnfaz Kurumları'ndan tahliye edildi.

İstanbul 16. Ağır Ceza Mahkemesi'nin, bugünkü duruşmada tahliyelerine karar verdiği Şık, Şener, Çakır ve Musluk, işlemlerinin tamamlanmasının ardından cezaevinden tahliye edildi.

Basın mensuplarının yoğun ilgi gösterdiği tahliyeler sırasında, Şık ve Şener'in arkadaşları da tezahürat yapıp slogan attı.

Mahkeme heyeti, Şener, Şık, Çakır ve Musluk'un tahliyeleri yönündeki karara gerekçe olarak, ''suç vasfının değişme ihtimali'' ve ''tutuklu kaldıkları süre''yi göstermişti.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.