"Memurlar çalıştığı kurumda askerlik yapsın" başvurusu

"Memurlar çalıştığı kurumda askerlik yapsın" başvurusu
Zabıt katibi öğretmenler gibi çalıştığı kurumda askerlik yapmak için Anayasa Mahkemesi'ne başvurdu...

 

Ağrı'nın Taşlıçay İlçe Adliyesi'nde zabıt katibi olarak görev yapan Muhammed Yakut, öğretmenler gibi kendisinin de çalıştığı kurumda memur olarak askerlik hizmetini yapmak için Anayasa Mahkemesi'ne başvurdu.
















 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.