Türk ve Arap Kızılayı arasında mutabakat zaptı

Türk ve Arap Kızılayı arasında mutabakat zaptı
Türk Kızılayı ile Suudi Arabistan Kızılayı arasında mutabakat zaptı imzalandı.

 

Türk Kızılayı Genel Başkanı Ahmet Lütfi Akar, Suudi Kızılay'ı Genel Başkanı Prens Faisal Bin Abdullah Bin Abdulaziz'i makamında kabul etti. Akar, Türkiye'nin ve Suudi Arabistan'ın büyük devletler olduğunun altını çizerek, iki ülkenin Kızılaylarının da büyük birer ulusal dernek olduğunu ifade etti. Uluslararası konularda dertli olanlara yardım etmek için biraraya geldiklerini ifade eden Akar, "Bu birleşmeden büyük bir enerji ve sinerji çıkacağını ümit etmekteyiz" dedi.


Suudi Kızılayı Genel Başkanı Prens Failsal Bin Abdullah Bin Abdulaziz ise, iki ülkenin Kızılayları arasında bir bağ kurulduğunu söyledi. Türk Kızılayı ile yapılan işbirliğinden kıvanç duyduklarını belirten Prens Abdullah Bin Abdülaziz, Türk Kızılayı'nın onur duyulacak yardımlara imza attığını belirtti. Prens Abdullah Bin Abdulaziz, "Biz Suudi Arabistan olarak eminiz ki bu mutabakat zaptı aramızdaki ilişkileri pekiştirecektir" dedi.


Daha sonra Türk Kızılayı ile Suudi Arabistan Kızılay'ı arasında mutabakat zaptı imzalandı. İki ülkenin Kızılay Genel Başkanları birbirlerine ülkelerinden getirdikleri hediyeleri sundu.

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.