Fener derbisine 99 motivasyonu
Saracoğlu’nda 13 maçtır kazanamayan Cim-Bom, son kez 22 Aralık 1999’da rakibini 2-1 yenerken, gollerden birini şimdiki antrenör Hasan Şaş atmıştı. Terim, o maçın görüntüleri ile oyuncularını motive ediyor.
GALATASARAY, 13 yıllık “son zaferle” Fenerbahçe derbisine bileniyor... Cim-Bom, ezeli rakibiyle Kadıköy Şükrü Saracoğlu yaptığı son 13 lig maçında galibiyet alamazken, en son 22 Aralık 1999’da 2-1 kazanmıştı. O tarihte Sarı-Kırmızılı takımın başında Fatih Terim vardı. Başkan olarak Faruk Süren kulüpte görev yaparken, bugün Fenerbahçe’de forma giyen Emre Belözoğlu, Cim-Bom’un Kadıköy’deki son galibiyetinde Sarı-Kırmızılı formayı terletmişti.
12 mağlubiyet 1 beraberlik
Aslan, Kanarya’yı; şu an takımda antrenörlük yapan Hasan Şaş’ın yanı sıra, Marcio’nun attığı gollerle 2-1 mağlup ederken; o tarihten bu yana da Kadıköy’de kazanamadı. Cim-Bom’da üçüncü dönemini yaşayan Fatih Terim, işte bu “tarihi” galibiyetin görüntüleriyle takımını cumartesi günkü derbiye motive etmeye çalışıyor. Galatasaray, 22 Aralık 1999’dan bu yana Saracoğlu’nda rakibine 12 kez yenilirken, yalnızca 24 Ekim 2011’de 0-0’lık beraberlik elde etti.
Kadıköy’e Öztürk de gitmiyor
Cumartesi günkü Fenerbahçe-Galatasaray derbisi öncesi, özellikle Sarı-Kırmızılı yönetimde ilginç gelişmeler yaşanıyor. Başkan Ünal Aysal, mevkidaşı Aziz Yıldırım Metris Cezaevi’nde tutuklu olduğu için, Saracoğlu’na gitmeme kararı almıştı. Galatasaray Başkanı’nın, yardımcısı Adnan Öztürk’ün gidişine de karşı çıktığı öğrenildi. Başkan Yardımcısı Öztürk, özellikle şike soruşturması ve TFF seçimleri sırasında sert çıkışları ile dikkat çekmişti. Aysal’ın, Saracoğlu’nda gerginlik yaşanmasını istemediği için, Öztürk’e “Kadıköy’e gitme” diye telkininde bulunduğu, Sarı-Kırmızılı yöneticinin de bu çağrıya olumlu yanıt verdiği ve derbiye gitmeyeceği bildirildi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.