"Afganistan'da ölen şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum"

"Afganistan'da ölen şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum"
Afganistan'ın başşehri Kabil'de düşen helikopter kazasında 10 askerin şehit olduğu yönünde bilgiler geldiğini söyleyen Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, sayının henüz teyit edilmediğini açıkladı.

İzmir'de 6. Sapanca Telekomünikasyon Toplantısı'nda konuşan Bakan Yıldırım, NATO'nun Afganistan'da faaliyet gösteren Uluslararası Güvenlik Yardım Kuvveti (ISAF) çerçevesinde Türkiye'nin komuta ettiği Kabil Bölge Komutanlığı emrinde görev yapan Skorsky tipi bir helikopterin düşmesini değerlendirdi. Durumun üzüntü verici olduğunu belirten Yıldırım, "Sözlerime üzücü bir haberle başlıyorum. Afganistan'da görev yapan birliğimize ait bir helikopter kazaya uğradı. İlk belirlemelere göre 10 askerimiz şehit oldu. Sivil ölenler de var. Rakamlar henüz teyit edilmedi. Şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum." dedi. CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.