Diyarbakır'da erken nevruz'a izin yok

Diyarbakır'da erken nevruz'a izin yok
İstanbul'un ardından Diyarbakır Valiliği de erken Nevruz kutlamalarına izin vermedi.

Diyarbakır Valisi Mustafa Toprak,nevruz kutlamalarının BDP'nin 18 Mart günü yapılmasına ilişkin talebin kabul edilmediğini açıkladı. Toprak, bütün bayramlar gibi yeni gün ve baharın müjdecisi olan nevruzun da gününde ve anlamına uygun bir şekilde coşku içinde kutlanması için her türlü tedbirin alınacağını belirterek, "Ama bunu başka fırsatlar için kullanmak isteyenler veya şiddete başvurmak isteyenlere de müsamaha gösterilmeyecektir" dedi.

BDP, her yıl 21 Mart günü yapılan nevruz kutlamalarını, bu yıl Diyarbakır'da 18 Mart pazar günü merkez Bağlar İlçesi'ndeki nevruz alanında kutlamak için Diyarbakır Valiliği'ne başvurdu. BDP'nin aynı gün İstanbul için yaptığı başvuru İstanbul Valiliği tarafından kabul edilmemesinin ardından Diyarbakır Valiliği, kutlamanın 18 Mart'ta yapılamayacağını açıkladı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.