Çiçek'ten 12 şehit için başsağlığı mesajı
Meclis Başkanı Çiçek'in mesajında, "Afganistan'ın Kabil bölgesinde askeri bir helikopterin düşmesi sonucu, Uluslar arası Güvenlik Yardım Kuvveti (ISAF) çerçevesinde Kabil Bölge Komutanlığı emrinde görev yapan on iki askerimizin şehit olmasından büyük üzüntü duydum. NATO bünyesinde dünyanın çeşitli bölgesinde görev yapan askerlerimiz, barış ve istikrarın sürdürülmesine ve terörist faaliyetlerin önlenmesine hizmet etmektedirler. Türk askeri, görev yaptığı yerlerdeki başarısı, üstün görev duygusu ve sorumluluk anlayışıyla milletimizi daima gururlandırmaktadır. Başkent Kabil ve çerçevesinde görev yaparken şehit olan askerlerimiz de gurur verici hizmetleriyle saygıyla hatırlanacak ve aziz tarihimizde yaşayacaklardır. Yurdumuzdan kilometrelerce uzaklıkta görev yaparken şehit olan askerlerimize Allah'tan rahmet, milletimize, şehitlerimizin ailelerine ve Türk Silahlı Kuvvetleri'ne başsağlığı ve sabır diliyorum." dedi.
CİHAN
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.