TSK'dan ayrılan uzman erbaşların sorunlarının çözülmesini istedi
TSK'dan ayrılan bazı uzman erbaşlarla birlikte parlamentoda basın toplantısı düzenleyen Gök, kanunda yeri olmasına rağmen TSK'dan kendi isteği ile ayrılan uzman erbaşların, kamuda işe giremediklerini söyledi. Gök, uzman erbaşların Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgelerinde en çok risk üstlenen lider personel konumunda olduklarını, ancak bu personelin 45 yaşından sonra sözleşmelerinin yenilenmediğini, TSK'dan ilişiklerinin kesildiğini ifade etti. CHP'li Gök, bu durumdaki uzman erbaşların emekli olamadıklarını, kendi istekleriyle ayrıldıklarında da kanunda yeri olmasına rağmen, kamu kurum ve kuruluşlarında çalışmak için yaptıkları başvurulardan olumlu cevap alamadıklarına dikkat çekti. Uzman erbaşların işe alınmalarının sağlanmasını beklediklerini aktaran Gök, uzman erbaşların sorunlarına dikkat çekebilmek, sorunlarına çözüm bulabilmek amacıyla hazırladığı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın cevaplamasını istediği soru önergesini TBMM Başkanlığı'na verdiğini kaydetti.
CİHAN
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.