"Milletimizin başı sağolsun, acımız büyüktür"

"Milletimizin başı sağolsun, acımız büyüktür"
Saadet Partisi Genel Başkanı Mustafa Kamalak, Afganistan'ın başkenti Kabil'de görev yapan 12 Türk askerinin şehadetini büyük bir teessürle öğrendiğini belirterek, "Acımız büyüktür" dedi.

Twitter hesabından değerlendirmede bulunan Kamalak, "Bu elim olayda hayatını kaybeden askerlerimize Cenab-ı Allah'tan rahmet, kederli ailerine ve yakınlarına sabr-ı cemil niyaz ediyorum. Milletimizin başı sağolsun. Cenab-ı Allah ülkemizi, milletimizi ve mehmetciğimizi daha büyük felaketlerden korusun." ifadesini kullandı.

NATO NİÇİN AFGANİSTAN'DA BULUNUYOR?

Afganistan'da şehit olan askerlerin NATO misyonu çerçevesinde görev yaptığını belirten Kamalak, şöyle devam etti: "NATO'nun ise özellikle İslam ülkelerine karşı sicili oldukça kabarık ve karanlıktır. Irak'ta, Libya'da yaptıkları bunun somut göstergesidir. NATO niçin Afganistan'da bulunuyor? Gerçekten Afgan halkına gerçekten hizmet etmek için mi, yoksa emperyalist ülkelerin menfaatlerini korumak için mi? Maalesef bu soruların cevabı bugün yüreğimizde hissettiğimiz acıyı daha da büyütmektedir."

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.