Tıp Fakültesinde gerginlik

Tıp Fakültesinde gerginlik
Ege Üniversitesi kampüsünde yaklaşık 200 kişilik öğrenci grubu, bir grubun Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Amfisinde yaptıkları etkinliği protesto amaçlı toplandı.

 

Kampüs içinde yürüyüş yapan öğrenciler, medya, polis ve devlete yüklendi.Medya ve polisin yok olmasını isteyen öğrenciler, etkinlik yapan grubun AK Parti tarafından desteklendiğini söyledi.

'Medya yok olsun' diye slogan attıktan sonra basın açıklaması yapan bir öğrenci, şunları söyledi: "Bütün baskı ve provokasyon ortamına karşı, Ege Üniversitesinin tüm fakültelerindeki devrimci, demokrat ilerici, yurtsever öğrencileri, üniversitemizde kendi sözlerini söyleyebildiği, üniversitemizi etkisi altına almaya çalışan gericiliğe faşizme karşı üniversitemize sahip çıkmaya çağırıyoruz."













 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.