Suriye büyükelçiliği kapatılacak mı?
İstanbul Portaxe Baltalimanı'nda gerçekleştirilen "Reform İzleme Grubu'nun 25. Toplantısı"na katılan Dışişleri Bakan Yardımcısı Naci Koru, basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Daha öncede Suriye'deki vatandaşlara dönün çağrısında bulunduklarını ifade eden Naci Koru, "Suriye'deki vatandaşlarımız bir zorunluluk yoksa ülkede kalmasınlar. Suriye'ye gitmek isteyen vatandaşlarımız zorunlu olmadıkları sürece ülkeyi ziyaret etmesinler demiştik. Bunun ikinci aşamasına geçmiş oluyoruz. Zaten biliyorsunuz Suriye'de büyükelçiliklerin birçoğu kapandı. Dün akşam 17.00'dan itibaren konsolosluk hizmetlerini kapattık. Konsolosluk hizmetleri artık Şam büyükelçiliğimizde verilmeyecek. Buna karşılık Beyrut'ta ve Amman Büyükelçiliğimizde bu hizmetlere devam edilecek. Onun dışında Halep Başkonsolosluğumuzu hizmetlere kapatmadık, Suriye'deki vatandaşlarımız oradaki konsolosluktan da hizmet almaya devam edebilecek. Büyükelçiliğin tam olarak kapatılmasıyla ilgili henüz bir karar alınmadı" dedi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.