İç Anadolu Birliği'nden Akman'a ziyaret

İç Anadolu Birliği'nden Akman'a ziyaret
İç Anadolu Birliği Genel Başkanı ve yönetim kurulu üyeleri, Orman ve Su İşleri Bakan yardımcılığına atanan Dr. Nurettin Akman’a tebrik ziyaretinde bulundular.

Birlik Başkanı Şevket Tandoğan, Başkan vekili Tahir Çalışıcı, Genel Sekreter Hafize Şahiner ve yaklaşık 25 kişilik yönetim kurulu üyesinin yanı sıra siyaset, bürokrasi ve iş dünyasının tanınmış simaları makam odasını tamamen doldurdular.

İç Anadolu Birliği Genel Başkanı Şevket Tandoğan yaptığı konuşmada, “Aramızdan birisi olan, onur kurulu üyemiz Sayın Akman’ın böyle önemli bir hizmet makamına atanması hepimizi sevindirmiştir, kendisini kutluyoruz başarılar diliyoruz” dedi.

Tandoğan şöyle devam etti: “Bu makamlar gurur, kibir yeri değil, vatana, millete ve değerlerimize hizmet yeridir. Ve çok önemlidir. Makamlar ehline verildiğinde başarı ve inkişaf olur. Aksi halde makamlar ehlinin gayriye verilirse kıyameti bekleyiniz. Kimi insanlar oturduğu makamla yücelmek ister. Kimileri de makamı hakkıyla doldurur ve yüceltir. Dostumuz kardeşimiz Nurettin bey birikimi,liyakati ve çalışkanlığıyla bu görevi hakkıyla ifa edecek çaptadır.”

''NURETTİN BEY’E GÜVENİYORUZ''

“Gelmiş geçmiş Cumhuriyet Hükümetleri içinde, bu Hükümet, en demokrat, en özgürlükçü, en muhafazakar, en istikrarlı ve en çalışkan olanıdır. Karınca gibi gece gündüz çalışan bu kadroya şimdi Nurettin Bey’de eklenmiştir. Çok iş başarılmıştır. Ancak yapılamayan ve yapılacak işler de vardır. Ülkenin birikmiş kronik sorunları vardır işte şimdi Orman ve su ile ilgili konular, ürünlerin değerlendirilmesi, korunması ve hayata geçirilmesi için Nurettin beye güveniyoruz, kendisini destekliyoruz. Başarılı olması için yürekten dua ediyoruz.”

AKMAN’DAN TEŞEKKÜR

Daha sonra Orman ve Su İşleri Bakan Yardımcısı Nurettin Akman kısa bir teşekkür konuşması yaptı. Akman, ziyaretten duyduğu memnuniyeti ve teşekkürlerini belirttikten sonra, bu toplu ziyaretin kendisine güç verdiğini söyledi. Akman “Ben İç Anadolu Birliği ocağından geliyorum. Şu anda kurucu başkanla, mevcut başkan yıllardır bu görevi yürüten başkanımız bir aradalar. Ne kadar güzel bir tablo. Bazı arkadaşlarla siyasete de birlikte girdik. Allah nasip etti il başkanlığı ve milletvekilliği yaptım. Şimdi de sayın Başbakanın ve bakanımızın tensipleriyle bu göreve geldim.” dedi

Sayın Akman sözlerini şöyle tamamladı: “Başkanımız Şevket ağabeyimiz hocamızdır. Her zaman olduğu gibi yine güzel tavsiyeler, dersler ve öğütler verdi. Bizim için çok önemli şeyler söyledi. Sizlerin hayır dualarıyla bu görevi başarmaya çalışacağım. Kapım size her zaman açıktır.”

Habervaktim.com

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.