Vicdansızlar!
srail'de dün Batı Şeria'da Filistinliler'e inanılmaz işkenceler yapıldı. Kufr Qaddum Köyü'nde yaşayan Ahmed Ishtewe adlı Filistinli, askerlerin 'bölgeden git' talebine bağırarak karşılık verdi. 4 İsrailli asker de Ahmed'i hastanelik edinceye kadar dövdü. Ardından da bir İsrail askeri eğitimli köpeğini Ahmed'in üzerine saldı. Köpek yerde yatan Filistinli genci defalarca ısırdı ve yerlerde sürükledi.
KENDİLERİNİ KORUMUŞLAR
İsrail askerleri ise bu durumu olağan bir durum gibi izledi. Olayın uluslararası haber ajanslarına yansımasından sonra açıklama yapan İsrailli bir ordu yetkilisi, "Ahmed adlı Filistinli de birçok gösteriye katılmıştı. Ahmed ve diğer Filistinliler İsrail askerlerine saldırdı. Onlar da kendilerini korudu. Bu gibi durumları abartmamak gerekir" iddiasında bulundu. Hastanede tedavi altına alınan 23 yaşındaki Filistinli Ahmed'in birçok yerinde de kırık ve durumunun ağır olduğu belirtildi.
İSRAİL VAHŞETİ GÖRÜNTÜLENDİ
DEHŞET 5 YIL ÖNCE DE AYNI DEHŞET
İsrail askerlerinin köpekli dehşeti ilk değil. Filistinli sivillere karşı insanlık dışı uygulamalarını 22 Mart 2007'de de göstermişlerdi. Askerler, Batı Şeria'nın Beytüllahim kentine bağlı Ubadiye Köyü'nde köpeklerle ev araması yapıyorlardı. Bu sırada serbest bırakılan köpeklerden biri, yoldan geçen Filistinli kadın Yüsra Rabaya'ya saldırmıştı. Kadın feryat figan ederken, İsrailli askerlerin kahkahaları yeri göğü inletmişti.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.