Şiddetli lodos nedeniyle 626 kişi sobadan zehirlendi

Şiddetli lodos nedeniyle 626 kişi sobadan zehirlendi
Gaziantep'te dün gece başlayan şiddetli lodos nedeniyle yaklaşık 626 kişi sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Çeşitli hastanelerde tedavi altına alınan vatandaşların büyük bölümü ilk müdahalenin ardından taburcu edildi.

Dün gece saatlerinde başlayan lodos, evlerinde gerekli tedbirleri almadan uykuya dalan vatandaşlar, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Gerek aile bireylerinin fark etmesi ve gerekse de komşuların haber vermesi üzerine zehirlenen vatandaşlar ambulanslarla çeşitli hastanelere kaldırıldı. Hastanelerin acil servislerinde ilk müdahaleleri yapılan vatandaşların büyük bölümü taburcu edildi. 


CİHAN




HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.