Diyarbakır'da gerginlik

Diyarbakır'da gerginlik
Diyarbakır Valiliğinin, Nevruz kutlamalarının 18 Mart yerine kendi günü olan 21 Mart'ta yapılacağını açıklamasının ardından vatandaşlar sabahın erken saatlerinden itibaren evlerinden çıkarak, kutlamanın yapılacağı alana akın etti.

 

Polis, kutlama alanının etrafında barikat kurarak, vatandaşların içeriye girmesine izin vermedi. Farklı kolladan gelen vatandaşlar, kutlama alanının etrafında ateş yakarak, polisi taş yağmuruna tuttu. Emniyet güçleri, vatandaşları uyardıktan sonra, taş atanları tazyikli suyla dağıttı.

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.