İstanbul'da Nevruz olaylı başladı
İstanbul Valiliği'nden izin verilmemesine rağmen, Nevruz Bayramı'nı Kazlıçeşme Meydanı'nda kutlamak isteyen 500 kişilik bir grup, Cevizlibağ civarında bir araya geldi.
Buradan Millet Caddesi'ne yürüyen grubun önü polis tarafından kesildi. Grup, polisin uyarılarına rağmen dağılmadı.
Yürümeyi sürdüren gruba polis biber gazı sıkarak müdahale etti. Polisin müdahalesiyle grup, ara sokaklara kaçarak dağıldı. Polisle grup arasındaki kovalamaca hala devam ediyor.
Tren seferleri iptal
Kazlıçeşme meydanı civarında geniş güvenlik önlemi alan polis ekipleri, bölgeye çıkan her yolu trafiğe kapattı. Eylemcilerin Kazlıçeşme'ye girmesine izin vermeyen polis, Kazlıçeşme Meydanı'na gelen tren seferlerini de iptal ettirdi. Bu çerçevede Sirkeci-Halkalı banliyo treni seferleri, karşılıklı olarak iptal edildi.
İHA
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.