Kastamonu Üniversitesi ilk defa yabancı öğrenci alacak
Yayınlanma:
Kastamonu Üniversitesi Rektörü Prof.Dr. Seyit Aydın, 2012-2013 akademik yılında üniversitelerine ilk defa yabancı öğrencilerin alınacağını söyledi.
Önümüzdeki eğitim öğretim dönemi için ÖSYM'ye öğrenci kontenjanlarını bildirdiklerini ifade eden Rektör Seyit Aydın, kayıtlı yaklaşık 10 bin öğrenciye ilave olarak 4 bin civarında öğrenci için kontenjan ayırdıklarını açıkladı. Yabancı öğrenciyi 2012-2013 akademik yılından itibaren almaya başlayacaklarını ifade eden Aydın, yabancı öğrenci kontenjanını üst sınır olan yüzde 30 oranında belirlediklerini belirtti. Aydın, mensubu ve mezunu olmaktan gurur duyulan bir üniversite olmak için her türlü çalışmaları yürüttüklerini sözlerine ekledi.
CİHAN
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.