Erdoğan'dan Terim'e Sürpriz Telefon 

Erdoğan'dan Terim'e Sürpriz Telefon 
Başbakan Erdoğan'dan Fatih Terim'e sürpriz ve anlamlı bir telefon geldi.

Fenerbahçeli taraftarların attığı madde yüzünden gözünün hemen üzerine darbe alan Fatih Hoca'yı telefonla arayan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 'Geçmiş olsun hocam. Bir şeyin var mı? Çok merak ettim' dediği, Terim'in de Başbakan'a, 'Sağolun, ilginiz için çok teşekkür ederim. Sorun yok' karşılığını verdiği öğrenildi.

Akşam Gazetesi'nin haberine göre, konuşmanın sonraki bölümünde Erdoğan'ın takımın oynadığı güzel futbol ve 0-2'den 2-2'yi yakalamaları nedeniyle Terim'i kutladığı da öğrenildi. Erdoğan'ın 'G.Saray'ı tebrik ederim. Kadıköy'de iyi futbol oynadınız' dediği belirtildi






HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.