Arınç'tan Çanakkalelilere müjde
Arınç, Polatlı Belediyesi ve Polatlı Kaymakamlığı tarafından düzenlenen, 'Çanakkale Mektupları' sergisinin açılışını yaptı. Arınç, burada yaptığı konuşmada, Meclis Başkanlığı'ndan sonra ilk defa Çanakkale törenlerine bu yıl kaldığını hatırlattı. Bülent Arınç, "Büyük bir coşku ve heyecan vardı. Hem şehir içindeki kutlamalarda hem de daha sonra şehitlikte, abidede yaptığımız kutlamalarda binlerce Anadolu insanı geçmişin o şanlı destanını tekrar yaşamış oldu." dedi.
Çanakkale'ye hükümet olarak bugüne kadar 200 milyon lira civarında yatırım yapıldığını anlatan Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, "Şehitlik, abide, şehit mezarları, çevre düzenlemeleri ve bir müjde vermek istiyorum, henüz resmi açılışı yapılmadı. Eceabat'ta 60 milyon liraya mal olan bir simülasyon merkezini gezdik. Bu simülasyon merkezi 11 odadan müteşekkil, Çanakkale zaferinin baştan sona anlatımının yapıldığı. Ve bazen kendimizi gemide hissettiğimiz, bazen siperlerde, tabyalarda hissettiğimiz. Bazen de canlandırmalarda savaşın her safhasından bizlere bugün anlatan önemli bir merkez. İnşallah 24 Nisan'da Sayın Başbakanımız tarafından açılışı yapılacak. Biz çok beğendik. Umarım Çanakkale'yi gezen, o günler tekrar aynı heyecanla yaşamak isteyen herkes bundan çok mutlu olacak. O gün, şehitleri, gazileri rahmetle minnetle andık." diye konuştu.
CİHAN
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.