İzinsiz gösteride bir polis yaralandı

İzinsiz gösteride bir polis yaralandı
Antalya'da izinsiz gerçekleştirilen Nevruz kutlamaları sırasında 100-150 kişilik bir grubun polise taş ve şişelerle saldırması sonucu bir polis yaralandı.

Olaylarda 7 gösterici gözaltına alındı. Polis gruba dağılmaları yönünde çağrıda bulundu. Antalya Emniyet Müdürü Ali Yılmaz da olay yerine geldi.

CİHAN



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.