50 kişi adliyeye sevk edildi
Yayınlanma:
İstanbul'da izinsiz Nevruz kutlamaları sırasında çıkan olaylarda gözaltına alınan şüphelilerden 50'si adliyeye sevk edildi.
Pazar günü izinsiz Nevruz kutlaması yapmak isteyen göstericiler çevredeki işyerlerine, otobüslere ve metrobüslere saldırmıştı. Ortalığı savaş alanına çeviren göstericiler polis tarafından gözaltına alınmıştı. İstanbul Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü'nde sorgulanan şüphelilerden 1'i kadın 50 kişi, işlemlerinin ardından Beşiktaş'taki İstanbul Adliyesi'ne sevk edildi. Diğer şüphelilerin de gün içinde adliyeye sevk edilmeleri bekleniyor.
İHA
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.