Terör örgütü yandaşları polise saldırdı

Terör örgütü yandaşları polise saldırdı
İkitelli'de Nevruz Bayramı kutlamalarını bahane eden terör örgütü yandaşları polise saldırdı.

İkitelli'de akşam saatlerinde bir araya gelen yaklaşık 200 kişilik grup ateş yakıp halay çekerek Nevruz Bayramı'nı kutladı. Polis ekiplerinin güvenlik tedbiri aldığı kutlamada göstericiler dağıldıkları sırada terör örgütü lehine slogan atarak Çevik Kuvvet ekiplerine taşla saldırdı. Çevik kuvvet ekipleri ise grubu dağıtmak için gaz bombası kullandı. 

Göstericiler, polisin müdahalesi sonrasında ara sokaklara dağılarak kaçtı.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.