'Eğer İran'a saldırı olursa...'

'Eğer İran'a saldırı olursa...'
BM Uluslararası Atom Enerjisi Kurumu Başkanı Muhammed El Baradey, ''İran'a askeri bir saldırı olursa istifa ederim'' dedi.

Muhammed El Baradey, El Arabiya Televizyonu'na verdiği demecinde, böyle bir saldırının ''bölgeyi ateş topuna dönüştüreceğini'' söyledi. 

Baradey, İran'a saldırının, bu ülke için nükleer silah yapma yönünde büyük bir teşvik olacağını, İran'ın bu yönde büyük bir çalışma içine gireceğini kaydetti.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.