Anne ve kızı sobadan zehirlendi

Anne ve kızı sobadan zehirlendi
Kocaeli'nin İzmit ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen anne ve kızı hayatını kaybetti.

Yenidoğan Mahallesi Namık Kemal Sokak'ta Naile (79) ve kızı Nezihe Uslu (48), komşularına evlerinde mevlit okutacaklarını söyledi. Mevlit için anne ve kızının evine giden komşuları Mustafa Şirin, kapının açılmaması ve kömür kokusu gelmesi üzerine polise haber verdi. Polis, çilingir yardımıyla kapıyı açınca, anne ve kızını hareketsiz buldu. Eve çağrılan sağlık ekipleri, anne ve kızının sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldüğünü belirledi. Olay yerinden yapılan incelemenin ardından, anne ve kızının cesedi, Asri Mezarlık morguna kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

CİHAN





HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.