2011 yılının en iyileri ödüllendiriliyor

2011 yılının en iyileri ödüllendiriliyor
İç Anadolu Gazeteciler Cemiyeti "2011 Yılının En İyileri"ni ödüllendirecek…

Hüseyin Yakut Başkanlığındaki İç Anadolu Gazeteciler Cemiyeti'nin bu yıl ilkini gerçekleştireceği “Yılın En İyileri” ödül töreni programı 26 Mart günü yapılacak.

Ankara Mamak Kültür Merkezi’nde düzenlenecek törende 2011 yılında iş, bürokrasi, eğitim ve spor alanlarında başarılı hizmetlere imza atan kişi, kurum ve kuruluşları İç Anadolu Gazeteciler Cemiyeti Başkanlığı tarafından ödüllendirecek.

Ödül gecesinde; yılın bakanı, bakan yardımcısı, büyükşehir belediye başkanı, il belediye başkanı, ilçe belediye başkanı, siyasetçisi, yazarı, sanatçısı, kurumu, bankası, sporcusu, gazetesi, web sitesi... ve benzeri kategorilerde seçilen kişi ve kurumlara ödül verilecek.

Ödüle layık görülen kişi ve kurumlar merakla bekleniyor.

Habervaktim.com





HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.