Kütahya'da yangı

Kütahya'da yangı
Domaniç ilçesinde, dün evinde çay demlemek için piknik tüpünü ateşlemek isterken yanan kibritin düşmesi sonucu elbisesi alev alan ve ağır yaralanan kadın, hava ambulansıyla sevk edildiği İzmir'deki yanı

Vücudunda ağır yanıklar oluşan Emine Uslu (82), olayın ardından 112 Acil Servis ekiplerince Tavşanlı Doç. Dr. Mustafa Kalemli Devlet Hastanesi'nde kaldırıldı. Uslu'ya müdahale eden doktorlar, hayati tehlikesi bulunduğu için 112 Acil Servis Komuta Merkezi'nden hava ambulansı talep etti.

İzmir'den gelen hava ambulansıyla alınan kadın, İzmir'deki özel yanık merkezine sevk edildi. Uslu, doktorların müdahalesine rağmen hayatını kaybetti.

Domaniç'e bağlı Çamlıca köyündeki evinde yalnız yaşayan Emine Uslu dün, çay demlemek için piknik tüpünün ocağını ateşlemeye çalışırken yaktığı kibriti üzerine düşürmüş, elbisesi alev alınca komşularından yardım istemişti. Uslu, çığlıkları duyarak eve giren Mustafa Yılmaz'ın suyla yangını söndürmesinin ardından sağlık ekiplerince hastaneye kaldırılmıştı.

 aa






HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.