Güney Koreli CEO'lar ile bir araya geldi

Güney Koreli CEO'lar ile bir araya geldi
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Güney Kore'nin önde gelen firmalarının CEO'ları ile yuvarlak masa toplantısı gerçekleştirdi.

Nükleer Güvenlik Zirvesi'ne katılmak için Seul'e gelen Başbakan Erdoğan, Güney Kore'nin önde gelen firmalarının CEO'ları ile bir araya geldi.

Türkiye Yatırım Destek ve Tanıtım Ajansı'nın düzenlediği yuvarlak masa toplantısının açılış konuşmasını Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan yaptı. Bakan Çağlayan konuşmasını tamamladıktan sonra toplantıya katılan CEO'lar kendi firmalarını kısaca tanıttı. Türkiye ile Güney Kore arasındaki ticari ilişkilerin arttırılması amaçlı düzenlenen toplantıda Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız da Başbakan'a eşlik etti.

CİHAN




HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.