Moskova'da patlama: 15 kişi yaralandı

Moskova'da patlama: 15 kişi yaralandı
Moskova'da bir fabrikada çalışan işçilerin kaldığı lojmanın yakınında meydana gelen patlamada 15 kişi yaralandı. Yaralılar hastaneye kaldırılırken, patlamanın bir saldırı olabileceği üzerinde duruluyor.

Polis yetkililerinden yapılan açıklamada Moskova'nın güney-doğusunda gece 02.00 sıralarında meydana gelen patlamanın bir saldırı niteliğini taşıdığını kaydetti. Yaralanan işçiler hastaneye kaldırılırken, 9 kişinin sabaha doğru taburcu edildiği kaydedildi. Yaralılardan altısının durumun ağır olduğu belirtiliyor. 

Yaralanan işçilerin Ermenistan ve Gürcistan vatandaşı oldukları, ancak saldırının ırkçı bir saldırı olmadığı ifade edildi. Polis olayla ilgili geniş çaplı inceleme başlattı. Yetkililer patlamaya el bombasının neden olabileceğini ifade etti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.