'Eğitimde kalite artacak'
Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, partisinin il başkanlığı kongresine katılmak üzere sabah saatlerinde Uşak'a geldi. Vali Özdemir Çakacak'ı ziyaret eden Bekir Bozdağ, burada gazetecilerin sorularını cevapladı.
4+4+4 sistemi ile eğitimdeki kaliteyi artırmak ve haksızlıkları ortadan kaldırmak istediklerini belirten Bekir Bozdağ, şöyle konuştu: "Çocuklarımız mevcut sistemde okulla dershane arasında koşuşturmaca yaşıyor. İkisi arasında sıkışıp kalıyorlar. Aileler çocuklarını dershanelere göndermek için büyük ekonomik zorluklar çekiyor. Yeni düzenleme ile bu sorunları aşmayı ve eğitimde kaliteyi artırmayı planlıyoruz. Çocuklarımız oyun dahi oynayacak vakit bulamıyor. Eğer okullardaki eğitim seviyesini yükseltip daha başarılı hale getirirsek çocuklarımız daha iyi eğitim alır. Böylece aileler çocuklarını dershaneye gönderme ihtiyacı duymaz ve büyük bir külfetten kurtulur. Dershaneler de zamanla özel okullara ya da başka eğitim kurumlarına dönüşür."
Vali Özdemir Çakacak, ziyarette Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ'a Eşme kilimi hediye etti. Bozdağ ziyaretin ardından partisinin il başkanlığı kongresine katıldı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.