Fikret Orman'a İlk Tebrik Gül'den
Yayınlanma:
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Beşiktaş Kulübü Başkanlığı'na seçilen Fikret Orman'ı kutladı.
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Beşiktaş Kulübü Başkanlığı'na seçilen Fikret Orman'ı kutladı.
Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre, Gül, olağanüstü genel kurulda Beşiktaş Kulübü Başkanlığı'na seçilen Orman'a kutlama telgrafı göndererek başarılar diledi.
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.