Fikret Orman'a İlk Tebrik Gül'den

Fikret Orman'a İlk Tebrik Gül'den
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Beşiktaş Kulübü Başkanlığı'na seçilen Fikret Orman'ı kutladı.

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Beşiktaş Kulübü Başkanlığı'na seçilen Fikret Orman'ı kutladı.

Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre, Gül, olağanüstü genel kurulda Beşiktaş Kulübü Başkanlığı'na seçilen Orman'a kutlama telgrafı göndererek başarılar diledi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.