Erdoğan, Ban Ki-Moon ile görüştü

Erdoğan, Ban Ki-Moon ile görüştü
Nükleer Güvenlik Zirvesi sebebiyle Güney Kore'nin başkenti Seul'da bulunan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, bugün BM Genel Sekreteri Ban Ki-moon ile görüştü.

 

Nükleer Güvenlik Zirvesi'nin yapıldığı COEX Kongre Merkezi'ndeki ikili görüşme odasında Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu'nun da bulunduğu görüşmede, başta Suriye olmak üzere uluslararası gündem hakkında fikir alışverişinde bulunuldu. İki gün sürecek olan Nükleer Güvenlik Zirvesi, yarın sona erecek.

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.