Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Güney Kore’de ABD Başkanı Barack Obama gerçekleştirdiği görüşmenin ardından yapılan basın toplantasında, Obama'nın yaptığı bir hareket tartışma konusu oldu.
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Güney Kore’de ABD Başkanı Barack Obama
Erdoğan ile Obama'nın kameralar önünde yaptığı açıklamanın sonunda Obama'nın Dışişleri Bakanı Davutoğlu'na Erdoğan'ın arkasından eliyle 'Gel' işareti yapmasını CHP’liler Obama’nın Davutoğlu’nu aşağılaması olarak değerlendirdi. AK Parti’liler ise buna karşı çıkarak, Obama'nın bu hareketinin Obama ile Davutoğlu arasındaki samimiyetin bir göstergesi olduğunu vurguladılar.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.