Kılıçdaroğlu'dan Fikret Orman'a kutlama

Kılıçdaroğlu'dan Fikret Orman'a kutlama
Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu Beşiktaş Başkanlığına seçilen Fikret Orman'ı gönderdiği mesaj ile kutladı.

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, Fikret Orman'a bir mesaj göndererek, Beşiktaş'ın Türk futbolunun orta direklerinden ve en güzel renklerinden biri olduğunu belirtti.

Kılıçdaroğlu, mesajında şu ifadelere yer verdi: "Türk futbolunun orta direklerinden ve en güzel renklerinden biri olan Beşiktaş Kulübü'nün Başkanlığı'na seçilmiş olmanız nedeniyle kutlarım. Olağanüstü seçimli genel kurulda 4 bin 25 oy alarak Beşiktaş'ın 33. başkanı seçilmeniz, hem gücünüzü, hem size duyulan güveni, hem de bu güç ve güvenin getirdiği ağır sorumluluğu göstermektedir. İçtenlikle sizin ve sizinle birlikte sorumluluk üstlenen arkadaşlarınızın bu güvene layık olacağına inanıyor, şahsınızda yönetici arkadaşlarınızla Beşiktaş camiasına başarılar diliyor, sevgiler saygılar sunuyorum."

CİHAN





HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.