Erdoğan, Medvedev ile görüştü

Erdoğan, Medvedev ile görüştü
Nükleer Güvenlik Zirvesi için Güney Kore'nin başkenti Seul'de bulunan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile Rusya Devlet Başkanı Dimitri Medvedev görüştü.

Görüşmede Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu ve Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov da hazır bulundu. Basına poz veren Erdoğan ve Medvedev, daha sonra karşılıklı iki ülke resmi heyetiyle tokalaştı.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.