Erdoğan, Danimarka Başbakanı ile görüştü

Erdoğan, Danimarka Başbakanı ile görüştü
Güney Kore'de bu yıl ikincisi yapılan Nükleer Güvenlik Zirvesi için Seul'de bulunan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Danimarka Başbakanı Helle Thorning-Schmidt ile ikili görüşme yaptı.

Görüşmede Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan ile iki ülke yetkilileri katıldı.

Basına kapalı görüşmenin içeriği ile ilgili açıklama yapılmadı.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.