Başbakan Erdoğan, İspanya Başbakanı Rajoy ile görüştü
Yayınlanma:
Güney Kore'nin başkenti Seul'de ikincisi yapılan Nükleer Güvenlik Zirvesi'ne katılan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, İspanya Başbakanı Marino Rajoy ile ikili görüşme yaptı.
Görüşmede Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan ile iki ülke yetkilileri katıldı. Görüşme öncesi Erdoğan ve Rajoy heyetlerle bir bir tokalaştı.
Basına kapalı devem eden görüşme öncesi gazetecilerin kısa bir süre görüntü almasına izin verildi.
CİHAN
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.